Известие

Collapse
No announcement yet.

Идвам на Вашия бряг....

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
    Читавото JTD е много добър вариант.Друго няма да кажа,защото съм пристрастен.
    Даммм, а ако попаднеш на "нечитаво" ще се вкараш в голям филм. Икономията през г*** ще ти излезе.

    Ако се насочиш към JTD, задължително си предвиди оглед в сервиз. Така може да се застраховаш донякъде от скъпи, ама наистина скъпи ремонти.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #17
      Дизел или Бензин

      Дизелът е за предпочитане, ако колата е чисто нова.
      За кола втора употреба, както споменават колегите,
      ако не вземеш (което си е доста често и късмет)
      запазен дизел, ще береш огромни ядове.

      Най-малкото в половината бензиностанции в България
      продават една нафта, която зимата често вземе та замръзне

      И аз не мисля, че читава Алфа ще се продаде за 3 500 лв.

      Проблемът на, колегата е, че ако я заведе на сервиз за преглед преди покупката и всичко се окаже нормално ще извади голям късмет,а ако колата излезе морга ще изпита огромно разочарование, защото той така или иначе има ограничен бюджет и се е надявал.

      И все пак за малко пари и добро качество Алфите са
      най-предпочитани.

      Дали пък да не погледне и за някоя 146 ?

      Comment


      • #18
        Ниската цена не е задължително свързана с много проблеми по колата. Мойта когато я взех даже и платих реално над пазарната цена, като по всичко личеше,че е читав екземпляр. Ама се оказа, че е тотален гроб. Да вече е перфектна, но колко пари съм затрил по нея... просто не е реално. Помпа на хидравлика, алтернатор, носачи, ламбда, дебитомер, пак дебитомер(оказа се, че е спукана кутията на въздушен филтър и лапаше какво ли не), вариатор(не ремонтен комплект), рефреш на скоростите и за капак - мотора на дроб и следователно основен ремонт, даже с нови бутала, че беше изяла блока +пак нов вариатор, маслена помпа.. абе от целия мотор май остана шлайфания блок, шлайфан колянов вал и главата с клапаните.. А да и 3 биели останаха. 100% даже изпускам неща, че не е кратък списъка. Та съвета ми е независимо от цената - карай я при читав майстор да я огледа както си трябва. Аз лично съм обиколил де що сервиз има - алекс ауто(да не си посмял да стъпиш там), итал сервиз, вантотрейд.. и се е имало изцепки. Сега колата се обслужва при Бобо (Екстрийм Сервиз) и смея да кажа, че работят повече от перфектно. Карай я там да я огледат на какво дередже е и после решавай дали ще я взимаш.
        Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

        Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
        Fiat Brava JTD

        Comment


        • #19
          Цената не определя състоянието на колата. Вагона си го купих за смешни пари преди 9 месеца и още не е родил (засега). Доста народ я е виждал колата и знае за какво става въпрос. Беше на 100 000 км. Сега е на 115 000 на целата газ я карам постоянно. Хвърлил съм повече от колкото съм я взел пари, но нищо от нещата не е било наложително, сменявам наред щото съм "вманиачен" според всички . Та колега ако си в София звънни 0898 511225 може да идем заедно да видим колата, се има какво да ти помогна и да погледна.


          П.С Лафове че не е на реалните километри моята кола ги опровергавам веднага при Бобо срещу някои лев.
          Fiat Punto 1.4GT 1996
          Hyundai Tucson 2.0 2007
          Renault Clio 1.5 2019

          Comment


          • #20
            Дизел струва малко повече от бензин. Ако имаш ограничен бюджет вземаш бензин-а за който говориш, стига да е читав и му слагаш една газова след време и си готов.
            И за дизела и за бензина ако вземеш и има някакъв проблем 1000лв са си доста като ги намяш в изличък. Каквато и да вземеш стига да е добра и да се провери в сервиз. Възползвай се от услугите на колегата също. Успех и Весели празници на вс!
            sigpic
            Gulfstream G650 with Italian design...

            Comment


            • #21
              Аз колата я видях, не искам да ангажирам за сега колеги, все пак съм нов и не ми е удобно. Когато стане време ще я закарам направо основно на сервиз да я претледат и така.
              Тук един колега спомена за пропан.бутана. Аз съм чувал, от много места, че това да сложиш газ на алфа, е все едно да сипеш пликче пясък в отвора за масло, на двигателя. Чувал съм, че слагането на газ е съпътствано с огромни проблеми, нови повреди и гърмене на колекторите при ниски обороти на предавка! Ладата, колата която имам в момента, работи на газ много по-добре отколкото на бензин и даже на -15 тези дни палеше на газ от раз, но мисля че разликата между карбуратора и инжекцията е голяма...за Ладата мога да говоря много, но за Алфите разчитам на вас...
              ALFA ROMEO 147 1.9jtd 8v 2006 г.
              DAEWOO Matiz 0.8 2000 г.

              ВАЗ 21079 1990 г.

              Comment


              • #22
                Има раздел и за газовите изпълнения - има хора дето ги разбират, питай там.
                И пак си помисли за една 146 ца, да не се окажеш неприятно изненадан от поддръжката.
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от milev86 Покажи съобщение
                  Тук един колега спомена за пропан.бутана. Аз съм чувал, от много места, че това да сложиш газ на алфа, е все едно да сипеш пликче пясък в отвора за масло, на двигателя. Чувал съм, че слагането на газ е съпътствано с огромни проблеми, нови повреди и гърмене на колекторите при ниски обороти на предавка! Ладата, колата която имам в момента, работи на газ много по-добре отколкото на бензин и даже на -15 тези дни палеше на газ от раз, но мисля че разликата между карбуратора и инжекцията е голяма...за Ладата мога да говоря много, но за Алфите разчитам на вас...
                  Това за пропан бутана и пясъка в отвора за масло не знам кой ти го е казал, но аз лично карам с Газов инжекцион от около 22-3 000км и нямам НИКАКЪВ проблем с газта....Вече много зависи и каква "газова" ще сложиш, при кой ще я сложиш, той как ще ти я монтира и тн. Ако не караш много, обаче няма смисъл от газ...

                  Лично аз, правя по средно 50-80км в Софийските задръствания ВСЕКИ божи ден - и при мен нямаше вариант да не сложа газ
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте и от мен аз също карам на газ от 2г. около 30000 х км нямам никакъв проблем но това зависи както каза колегата от монтаж газов инжекцион и куп други причини прави са колегите като ти казват да приготвиш доста над 100лв на година ако си вземеш АР но искам да ти кажа какво е лично моето мнение карал съм много луксозни коли за тези пари и за това качество което предлага АР няма друга такава кола а и всяка стотинка която съм дал си е стувала нека не звучи пристрастно защото имам такава кола това е моето мнение дано да съм помогнал а и да не ме псуваш ако излезе някоя кочина тая дето си решил да купиш весело посрещане на новата година на всички !
                    АР 156 1.8 ТС 2000г

                    Comment


                    • #25
                      Заключвам темата и ви съветвам да попрочетете съществуващите теми по този въпрос
                      Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                      sprint tropheo
                      155/1.8
                      156/2.0 Selespeed

                      Comment

                      Working...
                      X